خواص درمانی

تهیه ماسک خانگی برای صورت

تهیه ماسک خانگی برای صورت

تهیه ماسک خونگی

ماسک خانگی برای روشن شدن رنگ پوست و از بین بردن جوش های سر سیاه

تهیه ماسک خونگی این ماسک که به اسم ماسک زردچوبه نیز شناخته میشود به راحتی در خانه قابل ساخت و استفاده میباشد.

تهیه ماسک خانگی زردچوبه

طرز تهیه ماسک زردچوبه برای پوست های دارای جوش

برای تهیه کافیست3قاشق غذاخوری ماست را به همراه یک قاشق زردچوبه ویک قاشق سبوس برنج با هم خوب ترکیب کنید .

خواص ماسک زردچوبه برای پوست

سالهاست مردم کل جهان از زردچوبه به دلیل داشتن خواص درمانی و مزایای آرایشی بسیار زیاد در مصرف روزانه خود گنجانده اند . زردچوبه برای سلامتی در درمان بیماری ها در طب سنتی و طب چینی استفاده میگردداین ادویه به رنگ زرد یا نارنجی و در انواع غذاهاو بخصوص غذاهای اسیایی جهت طعم و عطر بهتر و از بین بردن بوی خامی گوشت استفاده میشود.از خواص زردچوبه برای پوست میتوان به خاصیت روشن کنندگی و به دلیل کاهش التهابی که ایجاد میکند میتواند به درمان آکنه و از بین بردن جای جوش کمک کند.همچنین برای کاهش جای زخم مفید میباشد. ازمزایای مصرف ماست برای پوست میتوان به خاصیت آبرسانی عالی و روشن کردن پوست وتسکین دادن پوست/افزایش کشش و الاستیسیته سطح پوست ومبارزه با اکنه رامیتوان نام برد .همچنین التهابات پوستی را کم کرده و غفونت های پوستی را بهبود میبخشد. سبوس برنج نیز به دلیل داشتن انواع ویتامین ها و بخصوص مقدار بالای ویتامین b برای پوست بسیار مفید بوده و جذب ان باعث بهبود پوست شما و اثر بخشی بهتر این ماسک میگردد.

طرز مصرف ماسک زردچوبه

ماسک تهیه شده را ابتدا یک لایه نازک روی پوست خود مالیده و ما لایه نازکی از دستمال کاغذی روی ان را بپوشانید . بعد با لایه ای دیگر سطح دستمال را با ماسک زردچوبه اغشته کنید.حال به مدت یک ساعت زمان بدهید تا مواد مغذی ماسک خوب جذب پوست شما گردد سپس دستمال ها را به راحتی از سطح پوست جدا کنید و صورت خود را با اب ولرم بشوِئید.
در صورت تمایل و نیاز میتوانید از طریق واتساپ با ما جهت گرفتن مشاوره رایگان پوستی بهترین نتیجه را برای پوست خود بیاورید.

ماسک خانگی برای جوش

این ماسک خانگی بخاطر ابرسانی زیاد پوستتون رو روشن میکنه و بخاطر کنترل چربی که میکنه و طبع سردی که داره ضد التهاب هست ومنافذ پوستی رو کوچیک میکنه . ماسک خونگی  

طرز تهیه ماسک ضد جوش

یک قاشق ارد نخوچی و یک قاشق پودر سدر و دوقاشق ماست رو به همراه 5 قطره روغن درخت چای باهم ترکیب کنید . روغن درخت چای رو از عطاری میتونی تهیه کنی.

طرز استفاده:

این ماسک رو هفته ای 3 بار و به مدت 15 دقیقه روی پوست خود قرار دهید سپس با آب سرد شستشو دهید. این ماسک کمک میکنه التهابات پوستیتون از بین بره و چربی پوستتون کنترل بشه. برای دیدن ویدیو روی لینک بزنید 👇 تهیه ماسک خانگی ضد جوش        

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *