دانستنی

مراقبت از پوست با برند لاکچری کوین

مراقبت از پوست امروزه به یکی از اقدام مهم و حیاتی برای حفظ سلامتی پوست تبدیل شده است. به طور کلی نگهداری صحیح از پوست سبب می شود تا حد قابل توجهی از بروز هر گونه آکنه پوستی، جوش و حتی انواع بیماری های پوستی جلوگیری شود. به همین دلیل امروزه محصولات آرایشی و بهداشتی گوناگونی روانه بازار شدند که برای حفظ سلامتی پوست مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از این لوازم آرایشی، محصولات برند لاکچری کوین است که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت.

شناخت پوست اولین گام برای مراقبت از پوست

عموما پوست یکی از اندام های حیاتی بدن است که علاوه بر تاثیر گذاری بر ظاهر افراد، در برابر نفوذ میکروب ها از خود مقاومت نشان می دهد. از طرفی پوست عملکرد هایی مانند تنظیم درجه حرارت بدن و همچنین تعریق را نیز بر عهده دارد. بنابراین حفظ و نگهداری از پوست امری لازم و ضروری به شمار می رود. به طور کلی ۵ نوع مختلف برای پوست در نظر گرفته شده است که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پوست طبیعی

به طور کلی پوست هایی که در برابر مواد شیمیایی و آرایشی و بهداشتی از خود حساسیتی نشان نمی دهند، در گروه پوست های طبیعی به شمار می روند.

پوست حساس

مراقبت از پوست های حساس از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. به طور کلی پوست های حساس در صورت مصرف انواع مواد آرایشی از خود حساسیت نشان داده و دچار خارش و یا سوزش می شوند.

پوست خشک

مراقبت از پوست های خشک توسط بسیاری از کارشناسان توصیه شده است. به طور کلی نشانه یک پوست خشک پوسته پوسته شدن و خشن شدن آن است. عمدتا افرادی که دارای پوست خشکی هستند، از خارش های بی وقفه شکایت دارند.

پوست چرب

به طور کلی پوست چرب از دیگر پوست هایی است که نیاز به مراقبت دارد. عموما پوست های چرب ظاهری روغنی شکل دارند و به همین دلیل مراقبت از آن ها لازم و ضروری به شمار می رود.

پوست ترکیبی

از دیگر انواع پوست، می توان به پوست های ترکیبی اشاره کرد. به طور کلی افرادی که دارای این پوست ها هستند، در برخی از مناطق بدن خود دارای پوست چرب و در برخی دیگر از مناطق بدن خود دارای پوست خشک هستند.

مزایای استفاده از برند لاکچری کوین برای مراقبت از پوست

به طور کلی به منظور مراقبت از پوست، استفاده از انواع مواد آرایشی و بهداشتی امری اجتناب ناپذیر است. چرا که برای افزایش سلامتی پوست و همچنین تغییر به پوست معمولی باید همواره ویتامین ها و رطوبت کافی در سطح پوست تامین گردد. اما نکته ای که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، اصل بودن مواد بهداشتی مورد استفاده است. امروزه بسیاری از افراد اقدام به فروش مواد آرایشی و بهداشتی تقلبی می کنند. این مواد نه تنها از پوست شما مراقبت نمی کنند بلکه به پوست شما نیز آسیب وارد می کنند.

در این میان برند لاکچری کوین با سال ها تجربه و اعتبار در زمینه انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، به عنوان بهترین گزینه برای خرید این لوازم شناخته می شود. از جمله مزایای استفاده لوازم آرایشی و بهداشتی تولید شده توسط برند لاکچری کوین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مورد تایید بسیاری از متخصصان پوست و زیبایی
  • نرم کننده و دارای خاصیت آبرسانی به پوست
  • کاهش عمق چرک های پوستی و صاف و یکدست کردن پوست
  • دارای خاصیت آنتی اکسیدان
  • قابلیت استفاده به عنوان کرم های پایه آرایشی
  • ضد چروک

کرم روز لاکچری کوین و نقش آن در مراقبت از پوست

به طور کلی برند لاکچری کوین در مراقبت از پوست افراد، محصولات متعددی را روانه بازار کرده است. یکی از پرطرفدارترین محصولات تولید شده توسط این برند، کرم روز لاکچری کوین است. این کرم با بهره گیری از آخرین تکنولوژی روز دنیا و تحت نظر بسیاری از متخصصان زیبایی تولید شده است. عمدتا ترکیبات این کرم می تواند در طول روز پوست شما از هر گونه آلودگی حفظ کند. به همین دلیل این کرم تا حد قابل توجهی می تواند در سلامت پوست افراد تاثیر گذار باشد.

ترکیبات کرم روز برند لاکچری کوین برای مراقبت از پوست

همانطور که گفته شد، برای مراقبت از پوست باید همواره مواد تقویت کننده ای به آن اضافه شود. در همین راستا کرم روز برند لاکچری کوین با توجه به ترکیباتی که دارد توانسته امروزه بسیاری از نیازهای پوست افراد را برطرف سازد. از جمله ترکیبات این کرم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

شی باتر

شی باتر از جمله مواردی است که برای مراقبت از پوست از گذشته استفاده می شده است. این ماده در واقع روغنی است که از میوه درخت شی خارج می شود. این ماده در واقع خاصیت مرطوب کنندگی بالایی داشته و برای بهبود زخم ها و جراحات بدن مزایای بسیار زیادی دارد.

اسید هیالورونیک

از دیگر موادی که برای مراقبت از پوست مورد استفاده قرار می گیرد، اسید هیالورونیک است. این ماده تا حد قابل توجهی از پیری پوست جلوگیری می کند.

جلبک کلرلا

از جمله موادی که برای مراقبت از پوست توصیه می شود، می توان به جلبک کلرلا اشاره کرد. به طور کلی این جلبک ها تمام مواد مغذی لازم برای پوست را تامین می کنند. به این ترتیب استفاده از این ماده سبب می شود تا حد قابل توجهی میزان سلامت پوست افزایش پیدا کند‌.

آلانتوئین

این ماده تا حد قابل توجهی در بهبود آسیب های پوستی موثر است. به طور کلی امروزه استفاده از این ماده در پماد ها رایج است‌. به کارگیری این ماده در کرم روز برند لاکچری کوین سبب شده تا این محصول به یک محصول خاص در زمینه مراقبت از پوست تبدیل شود.

کافئین

از دیگر موادی که در کرم روز برند لاکچری کوین مورد استفاده قرار گرفته است، می توان به کافئین اشاره کرد. به طور کلی این ماده تا حد زیادی در شفاف شدن پوست تاثیر گذار است. از طرفی این ماده می تواند تا حد قابل توجهی از پیری پوست جلوگیری کند.

گلیسیرین

از دیگر موادی که استفاده از آن برای مراقبت از پوست رایج است، گلیسیرین نام دارد. به طور کلی این ماده عمدتا برای پوست های خشک مانند یک معجزه عمل می کند. عمدتا گلیسیرین رطوبت محیط را به پوست انتقال می دهد. به این ترتیب می توان گفت که وجود این ماده در کرم روز برند لاکچری کوین سبب می شود تا رطوبت پوست حفظ شود.

از محصولات

ما دیدن کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *