دانستنی

پیش از خرید پک لوازم آرایشی و بهداشتی باید به چه نکاتی توجه کرد؟

خرید پک لوازم آرایشی و بهداشتی امروزه به یکی از چالش های جدی مردم تبدیل شده است. به طور کلی لوازم آرایشی و بهداشتی جزء جدایی ناپذیر از زندگی مردم تبدیل شده است. به همین دلیل انتخاب صحیح این لوازم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. امروزه اجناس تقلبی بسیار زیادی در بازار وجود دارد. همین امر سبب شده تا بسیاری از مردم با خرید اجناس تقلبی دچار بیماری های پوستی شوند. به همین دلیل این نیاز وجود دارد که مردم با اطلاعات کافی نسبت به خرید لوازم آرایشی و بهداشتی اقدام کنند. در ادامه راهنمای خرید این لوازم را عنوان خواهیم کرد تا به این ترتیب مردم بتوانند با دید باز نسبت به خرید لوازم آرایشی اقدام کنند.

انواع برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی 

پیش از آن که بخواهیم به راهنمایی خرید لوازم آرایشی و بهداشتی بپردازیم، بهتر است در وهله اول با انواع برندهای موجود در بازار بیشتر آشنا شویم. از جمله برند های معروف لوازم آرایشی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

برند دیور 

برند دیور از جمله معتبر ترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی موجود در بازار است. این برند با به کارگیری فناوری جدید در ساخت محصولات خود توانسته گوی سبقت را از بسیاری از رقبا بدزدد. برند دیور اساس فعالیت و کار خود بر زیبایی قرار داده است. به همین دلیل محصولات این برند در زیبایی افراد نقش بسزایی دارند. 

برند لورال 

از دیگر برند های معتبری که در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت می کند، می توان به برند لورال اشاره کردگ این برند قیمت مناسبی در مقایسه با سایر برندهای موجود در بازار دارد. به همین دلیل طرفداران بسیاری را در بازار به خود جذب کرده است. عموما این برند علاوه بر تولید محصولات آرایشی در تولید انواع دارو نیز فعالیت دارد. به این ترتیب می توان گفت که محصولات این شرکت کیفیت بسیار بالایی داشته و حساسیت های پوستی ایجاد نمی کنند.

برند لاکچری کوین 

از دیگر برند های معتبر در زمینه انواع لوازم آرایشی و بهداشتی می توان به برند لاکچری کوین اشاره کرد. این برند با تولید محصولات با کیفیت توانسته تا حد قابل توجهی در میان مردم محبوب شود. به طور کلی برند لاکچری کوین علاوه بر تولید محصولات آرایشی، در تولید محصولات بهداشتی نیز گام های بزرگی برداشته است. این برند همواره کیفیت را چاشنی کار خود قرار داده است. ترکیباتی که برند لاکچری کوین در تولید محصولات خود به کار می گیرد، همواره متناسب با نیاز پوست است. به این ترتیب با استفاده محصولات آرایشی و بهداشتی این برند علاوه بر زیبایی همیشه پوستی جوان و عاری از هر گونه لک و جوش خواهید داشت. لازم به ذکر است که محصولات تولید شده توسط این برند از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند.

برند شنل 

یکی از محبوب ترین برند های لوازم آرایشی و بهداشتی برند شنل است. این برند جزء برند های لاکچری و خوب به حساب می آید. به همین دلیل بسیاری از مردم عمدتا محصولات این برند را تجملاتی عنوان می کنند. با استفاده از این برند می توانید به زیبایی خیره کننده ای دست پیدا کنید. اما باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید که محصولات این برند عموما از قیمت بالاتری در مقایسه با سایر برندهای موجود در بازار برخوردار هستند.

راهنمای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی 

بر اساس آنچه که گفته شد، برندهای گوناگونی از لوازم آرایشی و بهداشتی در بازار وجود دارند. این عامل در کنار وجود محصولات تقلبی در بازار سبب شده تا بسیاری از مردم در خرید محصولات آرایشی و بهداشتی دچار مشکل شوند. در ادامه قصد داریم با بررسی عوامل مختلف شما را در خرید محصولات با کیفیت یاری کنیم. 

کیفیت 

از جمله مهمترین عواملی که پیش از خرید لوازم آرایشی باید مدنظر قرار دهیم، کیفیت محصولات تولید شده است. زمانی که از کیفیت محصولات آرایشی و بهداشتی صحبت می کنیم در واقع منظور ما ترکیبات سازنده این محصولات است. در بسیاری از نسخه های تقلبی این محصولات از سرب و پارابن به منظور ماندگاری و رنگ دهی بهتر استفاده می شود. این در حالی است که این دو ماده بسیار سمی هستند و حضور این دو ماده در لوازم آرایشی سبب بروز انواع بیماری های پوستی در افراد می شود

زمان تست را بلند مدت در نظر بگیرید!

از دیگر نکاتی که پیش از خرید لوازم آرایشی و بهداشتی باید در نظر بگیرید تست کردن محصولات است. بسیاری از مردم پیش از آنکه بخواهند محصولی را بخرند در ابتدا آن را تست می کنند. اما این نکته را نمی دانند که حساسیت در افراد به صورت آنی اتفاق نمی افتد. شما باید محصول تست خود را در بازو خود بزنید و مدت ۱۲ تا ۲۴ ساعت صبر کنید. در این مدت زمان اگر بدن شما به این محصول واکنشی نشان نداد می توان اطمینان حاصل کرد که محصول مورد نظر از کیفیت مناسبی برخوردار است.

خرید از فروشگاه های معتبر

از دیگر نکاتی که پیش از خرید لوازم آرایشی و بهداشتی باید در نظر گرفت می توان به فروشگاه های معتبر اشاره کرد. به طور کلی فروشگاه هایی که از اعتبار بالایی برخوردار باشند، محصولات تقلبی و بی کیفیت را به مردم نخواهند فروخت. برخی از مردم از فروشگاه هایی که دارای اعتبار بالایی نیستند به شرط تست خرید می کنند. اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که ممکن است که فروشگاه ها محصول اصل را به عنوان تست به مشتریان خود بدهند و پس از جلب رضایت آن ها محصول تقلبی را به آن ها بفروشند. بنابراین همواره توصیه می شود که به منظور خرید محصولات آرایشی و بهداشتی حتما فروشگاه های معتبر را انتخاب کنید!

به رنگ و بوی دقت کنید! 

از جمله مهمترین عواملی که در خرید لوازم آرایشی و بهداشتی باید در نظر گرفته شود، رنگ و بوی این محصولات است. به طور کلی شرکت های آرایشی همواره محصولات پودری خود را به صورت کاملا یکدست در بازار عرضه می کنند. بنابراین اگر در کرم پودر ها ذرات درشت و ریزی را مشاهده کردید، این محصول از کیفیت خوبی برخوردار نیست. از طرفی محصولاتی که تقلبی هستند و یا انکه انقضای آن ها به اتمام رسیده است، همواره بوی نامطبوعی را از خود متصاعد می کنند. به همین دلیل بهتر است از خرید این محصولات اجتناب کنید!

از محصولات

ما دیدن کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *